Jag är kär och bloggen är död

14 08 2009

Ni har säkert märkt att den här bloggen har självdött och jag ber om ursäkt för det. Tidigare hade jag ingen motivation. Nu kunde jag inte bry mig mindre.

 

Jag är kär!

 

Sådär sprudlande och galet förälskad som man bara kan vara i den här åldern, sådär att man inte kan låta bli att berätta det för alla. Livet leker och jag har slutat ta mig själv på så stort allvar, så jag behöver inte bloggen längre.

 

Nu ska jag bara vara lycklig med min pojke, så tack för den här tiden och adjö för alltid!

Åtgärder

Information

3 responses

20 08 2009
Robert - 2k

Nämen var tråkigt! Alltså inte att vara kär, det är ju underbart, men tråkigt om du väljer att lägga ned bloggandet.
Att du skriver ”har slutat ta mig själv på så stort allvar” känns lite konstigt, för ditt ekonomiska tänkande kommer att följa dig hela livet medans din kärlek statistiskt sett inte kommer att göra det. Dessutom vill vi ju höra om hur din nya kärlek påverkar din ekonomi och om hur du (antagligen) försöker påverka honom. Han kanske är en spenderare av stora mått? Spännande vilket som.. :)

Lycka till med vad du än tar för dig!

23 08 2009
Direktörsdottern

Bloggen har egentligen varit nere i flera månader och jag skulle ha avslutat den officiellt i vilket fall som helst, så det beror inte på att jag blev kär, det lovar jag :D

Tack så jättemycket! :D

31 08 2009
Malte

Trist, jag uppskattar din blogg. Sen flyttar jag själv till Stockholm nu, så tänkte att lära känna mer folk där skulle inte vara fel :) Checkar du bloggen, skicka gärna ett kort mail till maltejanssonatgmail.com

Kommentera

